• Work-Life Balance

    Work-Life Balance

    Happiness is not a matter of intensity but of balance, order, rhythm and harmony.
    Thomas Merton

    “Gala companiilor implicate in viata echilibrata a angajatilor” este un eveniment de succes, devenind o traditie pentru companiile din Romania. In cadrul acestui eveniment premiem companiile care investesc in activitati dedicate echilibrului dintre viata profesionala si cea personala a angajatilor lor.

  • 1

Work Life Balance 2011-2012

Work-Life-Balance: Gala companiilor implicate în viața echilibrată a angajaților, Ediția a I-a, 2011-2012

Prima ediție a evenimentului "Gala companiilor implicate în viața echilibrată a angajaților" desfășurat în ziua de 8 februarie 2012 s-a desfășurat la Hotel Intercontinental și a făcut parte dintr-un proiect interesant pe care l-am implementat cu succes și anume "Creșterea performanțelor angajaților și managerilor prin activități de îmbunătățire a adaptabilității și flexibilității", proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 "Investește în oameni!"

Ne definim prin preocuparea deosebită pe care o avem pentru angajați și performanța lor și de aceea ne dorim să facem echipă cu toate companiile orientate în aceeași direcție.

  • Castigatori
  • Galerie foto
  • Testimoniale

Categoria 100-250 ANGAJAȚI

LOCUL I - S.C. PAYPOINT SERVICES S.R.L.
LOCUL II - S.C. CHEQUE DEJEUNER ROMÂNIA S.R.L.
LOCUL III - S.C. BRENNTAG S.R.L.

Categoria 250-500 ANGAJAȚI

LOCUL I - S.C. CARGILL AGRICULTURA S.R.L.
LOCUL II - SCC SERVICES ROMÂNIA S.R.L.
LOCUL III - S.C. FABRYO CORPORATION S.R.L.

Categoria Peste 500 ANGAJAȚI

LOCUL I - S.C. MAX BET S.R.L.
LOCUL II – S.C. BUILDING SUPPORT SERVICES S.R.L.

Premiile Speciale

Premiul special al Juriului - S.C. FABRYO CORPORATION S.R.L.
Premiul special pentru cea mai mare medie obtinuță la feedback-ul dat de angajați - S.C. CHEQUE DEJEUNER ROMÂNIA S.R.L.

  • dynamic-file-20-53
  • dynamic-file-20-52
  • dynamic-file-20-51
  • dynamic-file-20-50
  • dynamic-file-20-49
  • dynamic-file-20-48
  • dynamic-file-20-47
  • dynamic-file-20-46
  • dynamic-file-20-45
  • dynamic-file-20-44
  • dynamic-file-20-43
  • dynamic-file-20-40
  • dynamic-file-20-39
  • dynamic-file-20-38
  • dynamic-file-20-37
  • dynamic-file-20-36
  • dynamic-file-20-35
  • dynamic-file-20-34
  • dynamic-file-20-33
  • dynamic-file-20-32
  • dynamic-file-20-31
  • dynamic-file-20-30
  • dynamic-file-20-29
  • dynamic-file-20-28
  • dynamic-file-20-27
  • dynamic-file-20-26
  • dynamic-file-20-25
  • dynamic-file-20-24
  • dynamic-file-20-10
  • dynamic-file-20-53
  • dynamic-file-20-52
  • dynamic-file-20-51
  • dynamic-file-20-50
  • dynamic-file-20-49
  • dynamic-file-20-48
  • dynamic-file-20-47
  • dynamic-file-20-46
  • dynamic-file-20-45
  • dynamic-file-20-44
  • dynamic-file-20-43
  • dynamic-file-20-40
  • dynamic-file-20-39
  • dynamic-file-20-38
  • dynamic-file-20-37
  • dynamic-file-20-36
  • dynamic-file-20-35
  • dynamic-file-20-34
  • dynamic-file-20-33
  • dynamic-file-20-32
  • dynamic-file-20-31
  • dynamic-file-20-30
  • dynamic-file-20-29
  • dynamic-file-20-28
  • dynamic-file-20-27
  • dynamic-file-20-26
  • dynamic-file-20-25
  • dynamic-file-20-24
  • dynamic-file-20-10
“Cu toate că nu am fost printre companiile “prinse” în competiție, evenimentul a fost extrem de util atât pe plan profesional cât și personal, dar și plin de dinamism. Din fiecare proiect prezentat am învățat multe lucruri folositoare și cu siguranță vom încerca și noi să dezvoltăm "o viață sănătoasă și echilibrată" acasă și la birou. Mai mult decât atât, echipa Dynamic Human Resources are toate resursele necesare precum inspirație, creativitate și inovație în proiecte. Vă doresc mult succes pe viitor!” Andra Haidau - HR Specialist – Siemens
„În timp dorința ca acest program să depăşească granițele departamentului HR a devenit o realitate în compania noastră şi, plecând de la ideea că prin informare şi consiliere, oamenii pot să-şi creeze un echilibru real între viața profesională şi cea personală, am găsit calea (revista noastră interna) prin care colegii noştri să simtă că fac parte dintr-o echipă şi că ne pasă nu doar de rezultatele financiare ale companiei, ci şi de plăcerea cu care venim la muncă şi de bucuria cu care trăim orele de după program. Toate acestea însă s-au dezvoltat şi continuă să se dezvolte grație proiectului realizat cu mult profesionalism de către Dynamic Human Resources. Work-Life-Balance, Gala companiilor implicate în viața echilibrată a angajaților a fost ocazia perfectă pentru a ne bucura împreună de rezultatele muncii desfăşurate în cadrul acestui proiect, de premiile obținute.” Ion Begu - Director HR - Fabryo Corporation
„Consider că evenimentul Gala “Work – Life - Balance” este o ocazie deosebită pentru companiile din România atât de a promova felul în care cultura organizațională proprie fiecăreia se orientează spre suport și implicare față de angajați, încercând să asigure un echilibru optim între viața profesională și cea personală cât și de a dovedi responsabilitate socială prin încurajarea și a altor companii să le urmeze exemplul. Pentru Cheque Dejeuner România, participarea la cele două ediții a adus trei premii frumoase, de care suntem mândri, penru că acestea confirmă preocuparea companiei noastre pentru a asigura angajaților săi o viață echilibrată profesional și personal. Pot spune însă că aceasta confirmare nu ar fi fost posibilă dacă nu ar fi existat inițiativa deosebita a organizatorilor, creativitatea și dedicarea acestora. Ne bucurăm că am fost alături de Dynamic HR în cadrul acestui eveniment și asteptăm cu interes și edițiile următoare!” Oana Ciobanu - HR Specialist - Cheque Dejeuner România

Inscrie-te la newsletter

Urmatoarele evenimente

 
wlb-date