• Resurse

    Resurse

    “Cunoasterea este prin ea insasi putere.” Francis Bacon

    Investim alaturi de voi in cunoastere si educatie, va ajutam sa construiti in fiecare zi la implinirea voastra.
    Cuvintele de ordine sunt: impact, inedit, noutate si valoare.

  • 1

Articole

Open space – o sursa de stres suplimentara pentru angajati

open-space-dynamic-hr.jpeg

Noi, oamenii, suntem diferiti, iar locul de munca se numara printre acele elemente ale vietii noastre care ne reflecta cel mai bine diferentele. De-a lungul unei zile de munca, fiecare are nevoi diferite. Sunt momente in care ne dorim, avem nevoie sa colaboram si momente in care ne dorim si avem nevoie sa ne gandim de unii singuri, sa reflectam si sa ne retragem din agitatia inerenta. Si este foarte bine ca este asa.

Concediul nelimitat. Noua revolutie in Work-Life Balance

concediu-nelimitat.jpeg

 

Zilele nelimitate de concediu reprezinta un bonus, pe care unele companii il implementeaza deja in Statele Unite. Suna bine, nu? Va propun sa analizam ce precupune acest bonus si sa aflam care sunt efectele acestei politici.

Din 2004, angajatii Netflix au primit cate zile de vacanta si-au dorit. Ei au avut libertatea de a decide cand sa se prezinte la munca, cand sa isi ofere cateva zile libere si cat timp le sa aloce pentru a-si face treaba. De la instituirea politicii, aceasta a crescut capacitatea sa de piata la peste 51 miliarde de dolari.

Nu neglija modul in care oamenii din organizatia ta dau si primesc feedback. S-ar putea sa regreti mai tarziu!

feedback.jpg

 

Feedback-ul este cel mai simplu instrument la care poate apela orice isi doreste sa se dezvolte atat din punct de vedere profesional, cat si personal. Insa, din pacate, foarte multe companii de pe piata locala nu acorda importanta cuvenita construirii unei culturi organizationale bazate pe feedback. O companie care nu incurajeaza oferirea de feedback nu ar trebui sa se mire daca angajatii noi parasesc corabia la scurt timp dupa angajare sau daca multi dintre candidatii chemati la interviu sunt nemultumiti de interactiunea cu oamenii din respectiva organizatie.

Manager nou de echipa. Ce este de facut?

manager-nou-de-echipa.jpg

 

Intr-un articol pe care l-am publicat acum circa o luna – „Angajeaza in functie de personalitate” – aratam ca toamna este una dintre cele mai perioade ale anului de pe piata fortei de munca in ceea ce priveste procesele de recrutare, deoarece multi candidati se transforma in noi angajati. Intr-un alt text de pe blogul nostru – Cum sa faci trecerea de la „echipa” la „munca extraordinara in echipa” – subliniam rolul managerilor in performantele echipelor pe care le coordoneaza. In articolul de astazi ne dorim sa ridicam la fileu o alta perspectiva, care rezulta, cumva, din cele doua articole mentionate anterior. Concret, o perspectiva care pune impreuna „angajatii noi” si „managerii”. Si mai concret, daca putem spune asa, va propunem sa descoperiti, in randurile urmatoare, ce ar trebui sa faca managerii proaspat numiti la conducerea unor echipe, astfel incat oamenii pe care ii coordoneaza sa lucreze bine impreuna.

Eliberarea de rutina fricii

eliberarea-de-frici.jpg

Unii o numesc "cultura fricii". Eu nu as fi atat de radicala si de pesimista si as numi-o "rutina fricii".

De ce rutina? Pentru ca rutina prespune dobandirea si exersarea unor deprinderi prin practica repetata si de durata. Din pacate, dincolo de orice alta asertiune privitoare la frica, ne-am deprins sa ne fie frica. Ne-am format si ne-am intarit aceasta deprindere asa cum ne-am dezvoltat-o pe cea de a manca folosind tacamurile, de exemplu, sau de a folosi "multumesc" si "te rog". Cu singura mentiune ca, spre deosebire de aceste exemple de deprinderi, cea a fricii este una cu profunde conotatii si efecte negative.

Inscrie-te la newsletter

Urmatoarele evenimente

 
wlb-date

dynamic