• Resurse

    Resurse

    “Cunoasterea este prin ea insasi putere.” Francis Bacon

    Investim alaturi de voi in cunoastere si educatie, va ajutam sa construiti in fiecare zi la implinirea voastra.
    Cuvintele de ordine sunt: impact, inedit, noutate si valoare.

  • 1

Articole

Programul de la 9 la 5. Mai este acesta de actualitate?

time-management.jpg

Milenialii au luat cu asalt piata fortei de munca. Acum, ei reprezinta cea mai mare parte a fortei de munca, lucrand dupa programul tipic 9-5 in birourile supra-aglomerate. Milenialii vin cu o serie de noi idei despre cum, cand si unde sa munceasca, dar, sunt oare organizatiile gata sa le accepte?

Ce isi doresc de fapt milenialii?

Au fost efectuate numeroase studii pe parcursul ultimilor ani, pentru a determina exact ceea ce tinerii profesionisti isi doresc in privinta carierei. Un studiu global al companiei PwC asupra 44.000 de mileniali a constatat ca prioritatile acestora sunt echilibrul, utilizarea inteligenta a tehnologiei si a oportunitatilor de crestere.

Well-being financiar = well-being mental, in cazul angajatilor

siguranta_financiara.jpg

Mentinerea angajatilor atenti si productivi in task-urile zilnice poate fi o provocare pentru multe companii. Cantitatea de cercetare realizata in jurul acestui subiect a crescut exponential, in ultimii zece ani, si pentru un motiv bun. Fara indoiala, atunci cand angajatii se simt in largul lor si nu sunt ingrijorati asupra situatiei lor financiare, acestia vor fi mai concentrati asupra sarcinilor de lucru si mai productivi.

4 moduri prin care liderii pot inspira angajatilor starea de bine

well-being-work-life-balance.jpg

 

In timp ce, in ziua de astazi, companiile isi mentin angajamentul acordat imbunatatirii sanatatii angajatilor si a productivitatii, exista un ingredient secret pentru a implica majoritatea angajatilor cu succes in activitatile desfasurate.

In conformitate cu rezultatele studiului asupra numarului de ore petrecute la locul de munca, 84% dintre angajatori afirma faptul ca imbunatatirea sanatatii angajatilor este o componenta importanta in cadrul strategiei organizatiei, si aproximativ 4 din 5 angajatori  planuiesc sa se concentreze pe construirea sanatatii fortei de munca si a starii de bine pentru urmatorii ani.

Cu toate acestea, cercetarile arata faptul ca o serie de factori, precum pastrarea starii de sanatate si a bunastarii angajatilor nu se bucura totusi de sucessul asteptat. Principalul factor: lipsa de sprijin din partea conducerii.

Interviu Simona Nicolaescu despre programele de well-being Dynamic HR

Desemnata “Antreprenorul anului”, in anul 2013, Simona Nicolaescu si-a dedicat ultimii 7 ani din cariera sa profesionala sustinerii si promovarii vietii echilibrate, prin proiecte creative, adresate mediului de afaceri, derulate in premiera in Romania. Sub semnatura sa au luat nastere primul program de well-being pentru angajatii companiilor, in anul 2010, si primul audio-book pentru diminuarea stresului, in anul 2014, intitulat „Tehnici de reducere a stresului”. Este, alaturi de echipa Dynamic HR, organizatorul celei mai ample Gale de Work-Life Balance din tara noastra. Din 2010, de cand masoara impactul starii de bine asupra cifrei de afaceri a companiilor, a putut observa ca acesta poate fi important, ajungand pana la 50%.

De ce ar trebui ca managerii sa tina cont de cultura emotionala?

cultura-emotionala.jpg

Importanta unei culturi corporative puternice este una dintre cele mai solide teze in lumea de afaceri. Liderii organizatiilor definesc, de obicei, din propria prisma, valorile organizatiei, credintele, filozofia, etica, standardele de comportament sau personalitatea. Dar, totusi, cum ramane cu cultura emotionala?

Cultura emotionala, parte a culturii organizationale, primeste din ce in ce mai multa atentie in prezent. Doi profesori, Sigal Barsade si Olivia O’Neill, au studiat si au scris despre aceasta cultura, definind-o ca si o cultura centrata pe valorile afective ale organizatiei - sentimente, stari, atitudini - in contrast cu valorile cognitive, care alcatuiesc in mod frecvent cultura corporativa traditionala.

Insa, va intrebati de ce ar trebui sa luati in calcul si cultura emotionala? Este simplu. Conexiunile emotionale ale angajatilor au un impact major in ceea ce priveste productivitatea, implicarea la locul de munca sau modul in care se prezinta in fata unui client.

Inscrie-te la newsletter

Urmatoarele evenimente

 
wlb-date

dynamic