• Resurse

    Resurse

    “Cunoasterea este prin ea insasi putere.” Francis Bacon

    Investim alaturi de voi in cunoastere si educatie, va ajutam sa construiti in fiecare zi la implinirea voastra.
    Cuvintele de ordine sunt: impact, inedit, noutate si valoare.

  • 1

Articole

De ce nu reusim sa ne pastram echilibrul in cele mai critice momente?

suit-673697_960_720.jpg

Directorul de marketing al unei companii de produse alimentare, prezenta la nivel global, a inceput sa se rasteasca la toti angajatii ce nu intruneau standardele dorite de el. Furia punea stapanire pe acesta imediat ce un angajat indraznea sa il contrazica. Insa, angajatii au inceput sa raporteze acest comportament total neadecvat al directorului departamentului de marketing.

Ceea ce ii lipsea directorului era echilibrul emotional - abilitatea de a-si mentine sub control emotiile negative cu scopul de a pastra eficienta chiar si in conditii de stres. Cu ajutorul echilibrului emotional, vei gasi modalitatile potrivite de a gestiona emotiile si impulsurile, chiar si in timpul unei crize.

Cum iti poti creste productivitatea in 5 pasi simpli

Abilitati_de_vanzare.jpg

 

Imaginati-va o viata in care am putea face mai putine, insa am putea produce mai mult.

Majoritatea oamenilor pierd timpul cu lucruri care nu conteaza cu adevarat sau nu sunt eficienti atunci cand fac lucrurile care trebuie.

Brendon Burchard explica asa-numita formula 5x50, care ne arata cum putem face mai mult intr-un timp mai scurt, devenind astfel cu 30% mai productivi.

Programele de well-being pentru angajati sunt doar o pierdere de timp si bani aruncati pe geam

fly-money-fly-1491530.jpg

 

Te-ai intrebat vreodata de ce managerii nu aloca bugete pentru starea de bine a angajatilor?

De cele mai multe ori acestia considera ca nu ar trebui sa fie un must oferirea de programe care sa le imbunatateasca angajatilor starea de bine la munca pentru ca motivarea acestora se face financiar si mai putin prin intemediul unor astfel de programe. Un alt motiv ar fi faptul ca randamentul unei persoane la locul de munca nu poate creste semnificativ datorita acestor programe incat sa merite sa investeasca timp si resurse materiale in implementarea lor.

3 motive pentru care trebuie sa sustii hobby-urile angajatilor

Proiecte_diverse_2.jpg

 

Cat de bine iti cunosti angajatii? In afara de numele sotiilor sau sotilor, varsta copiilor sau ce prefera sa manance la pranz, majoritatea managerilor nu stiu foarte multe lucruri despre angajatii lor. Se poate sa ai un star de karaoke sau chiar un campion la polo langa tine, dar daca nu te interesezi de hobby-urile angajatilor tai, nu vei stii niciodata.

Unii lideri prefera sa nu se implice in viata personala angajatilor, insa a cunoaste angajatii mai indeaproape si a avea un rol activ in sprijinirea hobby-urilor acestora poate avea beneficii neasteptate pentru companie.

Respecta seful tau aceste 5 principii? Daca da, urmeaza-i exemplul!

Proiecte_diverse_1.jpg

 

Experienta acumulata de-a lungul timpului ne-a adus in prim-plan 5 principii, care de cele mai multe ori, au reprezentat cheia spre succes, fericire si eficienta in leadership. Cu toate acestea, uitam de ele, le incalcam in cadrul interactiunilor zilnice pe care le avem si nu ne dam seama cand si cum anume am facut anumite greseli.

Inscrie-te la newsletter

Urmatoarele evenimente

 
wlb-date

dynamic